سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی

 

جداسازی و زون بندی آپارتمان

برای بازسازی ساختمان یکی از مهم ترین اصول که تاثیر بسزایی در عدم اتلاف زمان دارد منطقه بندی آپارتمان و ساختمان است. شما می توانید منزل را برای یک بازسازی ساختمان موفق آماده کنید. برای این  منظور ابتدا می بایست تغییرات مورد نظر خود را در منزل یادداشت کرده و آنها را به تیم فنی و مهندسی سیتاک ارائه کنید.

منطقه بندی می تواند به شکل های مختلف صورت گیرد. این انتخاب شماست که چند زون در منزل تعریف کنید. ولی به طور کلی چند زون اصلی برای بازسازی ساختمان وجود دارد. مهم ترین منطقه به لحاظ فنی که  بیشترین تغییرات در آن لحاظ می شود آشپزخانه است. همانطور که توضیح داده شد شما در آشپزخانه با تغییر کابینت ها می توانید کل فضا را تغییر دهید. همچنین تعویض کاشی و سرامیک آشپزخانه نیز بسیار مهم است.

آشپزخانه

شما می توانید سرامیک کف را عوض کنید. فرقی ندارد که کف آشپزخانه شما چیست. هر چه که باشد شما می توانید با سرامیک های پرسالانی بدون بند آن را دیزاین کنید. همینطور کاشی های دیوار مناسب برای اعمال تغییرات هستند. یکی از دلایلی که کاشی های آشپزخانه را به چالشی برای بازسازی ساختمان تبدیل می کند شکستگی های احتمالی و یکنواختی است. برای رهایی از یکنواختی و تغییر کلی آشپزخانه  کاشی و سرامیک بعد از کابینت در اولویت هستند.

سالن اصلی یا اتاق پذیرایی منطقه دیگری است که در آن تغییرات بنیادی تری لحاظ می شود. از جابجایی دیوار ها گرفته تا نقاشی یا استفاده از کاغذ دیواری برای بازسازی اتاق پذیرایی اقدامات مناسبی هستند. اصلی ترین بخش در اتاق پذیرایی توجه به نورگیر فضا است.

محل قرارگیری پنجره ها در پذیرایی:

شما می توانید محل قرارگیری پنجره ها و اندازه آنها را با توجه به مسائل فنی ساختمان تغییر دهید. معمولاً در بازسازی ساختمان این کار را برای افزایش نور در منزل انجام می دهند. یادتان باشد در هنگام تعویض پنجره های اصلی متریال اصلی استفاده از پنجره های 2 جداره UPVCC است. استفاده از این پنجره ها باعث می شود آلودگی های کمتری به منزل نفوذ کنند. آلودگی هایی نظیر آلودگی صوتی و گرد و غبار را با این روش مسدود می کنید.

پذیرایی

برای بازسازی ساختمان بویژه بازسازی اتاق پذیرایی کف سالن شما دارای اهمیت است. اینکه از چه متریالی و برای چه منظوری استفاده می کنید بسیار مهم است. ممکن است شما بخواهید بعد از بازسازی ساختمان از فرش استفاده نکنید، اگر اینچنین است می بایست کف سالن پذیرایی سنگ یا سرامیک بدون بند کار شود. دقت داشته باشید حتماً از قرنیز در هنگام بازسازی ساختمان استفاده کنید. قرنیز ها در  دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارند و فضا را زیبا جلوه می دهند.

منطقه بعدی در هنگام بازسازی ساختمان سرویس بهداشتی و حمام است. جایی که به لحاظ تغییرات دارای اهمیت های ایمنی ساختمان نیز هست. اگر از یک تیم حرفه ای برای بازسازی ساختمان خود کمک بگیرید نگرانی نخواهید داشت زیرا افراد و شرکت هایی که کار آنها به صورت تخصصی بازسازی ساختمان است بخوبی می دانند که جایگاه عایق کاری کجاست.

سرویس

برای بازسازی سرویس ها و حمام تغییرات در کاشی و سرامیک دیوار و کف و همچنین عایق بندی سرویس و حمام کار اصلی است. استفاده از قیرگونی و ایزوگام عایق بندی معمول است که باعث عدم نفوذ رطوبت به طبقات و ساختمان های دیگر می شود. شما می توانید در حمام از وسایل جدید مانند کابین ها و وان های مدرن نیز استفاده کنید. این وسایل علاوه بر اینکه حجم بسیار کمی دارند و فضای کوچکی را اشغال می کنند زیبایی خاصی را نیز به حمام می بخشند.

خواب

اتاق خواب ها و TV Room نیز مناطق دیگر منزل شما جهت بازسازی ساختمان است. با توجه به افرادی که از اتاق ها استفاده می کنند موارد در بازسازی کاملا متفاوت است. برای بازسازی اتاق کودک اقدامات متفاوت  است با بازسازی اتاق خواب. توجه به نور و پوشش دیوارها بسیار مهم است. برای بازسازی اتاق کودک توصیه می شود سقف را با رنگ های مناسب کار کنید و دیوارها را همگام با سلیقه کودک دیزاین کنید.

نشیمن

برای اتاق نمایش یا فضای نشیمن نیز کار کردن سنگ های دکوراتیو پشت محل قرار گیری تلویزیون توصیه می شود. می توانید از طرح های خلاقانه برای بازسازی ساختمان در بخش فضای نشیمن استفاده کنید. یادتان  باشد اگر از سنگ های دکوراتیو و تزئینی روی دیوار استفاده می کنید می بایست محل قرارگیری تلویزیون را به درستی مشخص کنید. زیرا تا سالها کاربری آن دیوار صرفاً محل قراردادن تلویزیون خواهد بود.